Headache

Här sitter jag med huvudverk och har inte kommit ett dugg längre på mitt skolarbete.
Vädret har klarnat upp, men jag är för trött i kroppen och har för ont i huvudet för att orka springa.
Nu ska jag skriva ut lite grejer, bland annat min grymt fula (då menar jag SJUUKT fula) bild till utställningen av temat "förvandling".
Det är en oerhört fult photoshoppad bild på Eneskolans FD rektor; med och utan hår.
Idag bjuder jag på mig själv och låter er se detta hemska verk. (Det är inte meningen att det ska se bra ut, och om meningen skulle vara att det skulle se proffsigt ut - så skulle jag ändå inte uppnå det.)  image241
image240

HAHAHAHAH SÅ JÄVLA DÅLIGT! HAHAH!!!! Han ser ut som en buske *gapskrattar*!!!!
ÅHH vad jag kommer att ångra att jag lade ut detta.. Menmen, life is life..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0