element

Jag tog ett kort på ett element jag gillar i badrummet hemma hos mamma.
Gjorde om det till en stil jag gillar. Före- och efterbilder är ju rätt kul också :)

Före:



Efter:



Simpelt, men jag gillar det. Det ska inte vara för mycket krusiduller.

När jag kom hem till pappa idag så hade de köpt en massa grejer.. För det första så hade jag fått en egen telefon i mitt rum, och sen hade de köpt kubbspel, badmintonrack och nät, någon tennisgrej, en badbassäng med en uppblåsbar rutchkana till (den var till Anna såklart :P) och leksaker till Anna som fyller 4 år snart. Trevligt.

Nu ska jag ut och grilla med Lisa och en massa andra. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Tuffa bilder;)

Kubb är riktigt roligt:P Man får en sån där medeltida känsla när man spelar spelet just för att det är så enkelt konstruerat om du förstår vad jag menar.

2008-05-31 @ 20:02:17
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0