You're like a virus that no pills could erase

Jahapp.. Hela dagen har jag varit väldigt deppig, utom endorfinkicken jag fick av löpningen så klart, men nu kanske allt ljusnar!

På den fantastiska sidan IDG.se (den handlar om datorer, elektronik och allt kring det) har jag hittat ett forum som är just det jag sökte! Där har jag fått hjälp (genom att skriva ett inlägg om mitt virus-problem) av en mycket proffsig kvinna vid namn Cecilia. Nu har jag följt hennes anvisningar och hoppas på att det blir bättre.

Jag vill inte tro det, men redan nu fungerar internet betydligt snabbare, och jag kan faktiskt klicka på en länk utan att 8 pop-ups attackerar...

Vågar jag tro?

Nej. Inte än.

(P.s. Inne i ugnen tillagas just nu en kladdkada som påbörjades i mitt deppiga läge. Fan vad gött. Har bjudit över Jonna, men hon har gäster. Och kom inte och säg att det är onyttit att äta kladdkaka på natten, för det vet jag redan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0