Västerås, Hallsta och Loppmarknad

Hola amigos.
Idag tillbringades hela dagen i en bil med en icke fungerande AC, på loppis, hemma hos min mormor, hemma hos min kusin, och i en svalare bil på hemvägen från Västmanland.

Klockan är tjugo över tre och för att undvika lättare ångestkänslor så ska jag sova snart, och det medför att jag med ord inte orkar berätta om dagen.
Därför tackar jag Håkan som fixade min kamera så att det tack vare honom nu är möjligt att visa bilder som säger så mycket mer än ord.

Här får ni.


Jag köpte solbrillor (och två koppar som ni får se sen) på en galet mysig loppis någon stans mellan Järna och Strängnäs. Jag fick punga ut tio riksdaler fö dessa.



Hemma hos min kusin Simon och hans flickvän Josefin.
De har ett väldigt fint hem fyllt av vackra gitarrer och snygg inredning.


Bild från när vi åkte hem som jag gillar.


Jonna och jag gick en promenad när jag kommit hem. Sedan bjöd jag på thé hos mig och även Erik lockades av detta erbjudande och kom hit. Trevligt.


Ovanför oss hängde många ljuslyktor som vackert speglade sig i glaset runt altanen. Ser ni alla små ljus-prickar?

God nattttttt.


Kommentarer
Postat av: Towa

Tack så jättemycket!

Ja, visst kan du få köpa ett! (eller flera :))

Skicka bara måttet på din handled och skriv hur du vill ha det så fixar jag det!



Ha en bra dag! :D

2008-07-28 @ 11:25:53
URL: http://kkato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0