Natt

Hejsan. Jag har varit med mina kusiner hemma hos min pappa, vi spelade badminton, gitarr, pratade, skrattade och åt choklad. De andra åt chips.

Nu är jag oerhört trött. Helt galet.. Jag gick inte upp lika tidigt idag som jag gjort tidigare dagar dock, hamnade väl på 9:30 eller något idag. Känns som en rätt bra tid eftersom jag var och umgicks med nytt och gammalt folk till sena kvällen igår, trevligt.

Bjuder på en bild som föreställer en krabba som jag med darrande stolthet fiskade upp, kokade och åt.
(Bilden är från Bovall med Jonnaponna som för övrigt tillsammans med mig var i Södertälje på dagen. Vi vandrade omkring med våra gitarrer, spelade lite vid maren, köpte fika och tågade med Julia och Annie.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0