Morgon.

Ahh...
Du vackra, sköra morgonljus!
Du lätta morgondimma!
In kommer morgon till detta hus!
och Jag har ingen lust att simma

Ja, nu kanske ni ställer er den ganska utsökta frågan "vad får henne att komponera poesi så här klockan TIO på morgonen?"?.

Svar: Dikten är gjord på ren lycka och stolthet. Att jag för en gångs skull faktiskt orkade ta mig upp klockan 9 istället för 15 (no joke) gör mig på ett fantastiskt humör och jag är så jävla glad att jag får uppleva en MORGON på sommarlovet, inte bara eftermiddag, kväll och natt!

Nej, nu ska jag ut på altanen och andas in färskpressad luft där den är som godast - i Lungorna.

P.s, lämna gärna en kommentar angående kvalitéen på min dikt! D.s

P.s. 2: Detta är resultatet av mitt skapande-ryck som inföll igår kväll:



Usch vad mycket fulare det ser ut så här i litet format..

Kommentarer
Postat av: börjar på J och slutar på onna.

du är en bajsklutt! vet du det?

2008-07-22 @ 14:36:53
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Johanna Pyttipanna

Vad fint du ritar Emilia! :) Dikten var vacker ;)

2008-07-22 @ 14:57:27
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0