LE MASTER!! LE FUCKING JÄVLA MASTER!!

Idag har jag spenderat ännu en trevlig dag med fröken Söderström.
Ryck som signalerade "nu eller aldrig" och "once in a lifetime" fick mig att äta både hästbajs (torkat..) och en larv.
Vafan. Sjöstjärnor, hästbajs, larver. Vad näst?

Jag kanske är sjuk? Det kanske är någon störning?
Men vet ni..?

Jag bryr mig inte! FUCK IT! Haha! Åt helvete med alla fittiga normer och illaluktande moralkakor!
HÄSTSKIT ÅT FOLKET!
(Ur smak- och doftsynpunkt kan jag med ett leende meddela att hästbajs smakade bark och luktade absolut ingenting. Färskt hästbajs får jag prova vid ett annat tillfälle.)


Bra sak: Nu kan jag säga "usch detta smakade BAJS" utan att folk kan komma och påstå att jag inte har ätit bajs, FÖR DET HAR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!

En sak som verkligen har fulländat denna mycket trevliga dag (som mest gick ut på en massa fotande, en lång promenad till Saltå, ekologisk juice, sesamkakor, skjuts hem, lite gura, pasta och tv-tittning (allt utfört med Jonnisen)) är att jag lyckades hitta lösningen till det förbanande problemet med att jag inte kan överföra bilder från min digitalkamera till min dator (problemet har existerat och irriterat mig i ÅR..)!! Jag känner mig oerhört stolt! Efter att ha läst massor med forum och inlägg av folk som har samma problem som jag (=datorn reagerar över huvud taget inte på att jag kopplar in kameran till usb-porten (och JA jag har prövat allt från att döpa om drive-grejer till att installera drivrutiner och en massa annat..)) så hittade jag ÄNTLIGEN lösningen!

Lösningen är helt enkelt att köpa en minneskortsläsare! Och hör och FUCKING häpna! 30 svenska riksdaler fick jag punga ut för denna pryl som är mindre än en kapsyl! (SWEET_RIM_MASTER_92) (I och för sig blev slutkostnaden 134 kronor med postförskott och frakt och skit..)

Men nöjd är jag, och om 2-5 dagar kan jag med Sveriges bredaste smile ladda över bilder och känna mig komplett nöjd.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Je suis le master. Le fucking jävla master, tu sais.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja då en bra sommar har jag haft, kunde ha blivit bättre med vädret. Jo en jensens tröja var väldigt snällt x) haha. själv då har du haft en bra sommar? kram

2008-07-17 @ 11:24:26
URL: http://justoneglance.blogg.se/
Postat av: Jocke B

Allvarligt? Åt du hästskit? Äkta HÄSTSKIT:O?! Jag förmodar att du har ätit bark också eftersom det var så det smakade;) Jaja, det är ju bra att man provar nya saker i livet i alla fall (även om jag inte förstår vart du ens fick tanken eller idén av att äta hästskit ifrån:P)

Härligt att du kan ladda över bilder nu:)

Fortsatt trevlig sommar;)

2008-07-17 @ 15:08:40
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0