GOD JÄVLA MORGON!

YES! Ännu en morgon är jag uppe tidigt, eller närmare bestämt så gick jag upp klockan 08:48!
Jag har hunnit dricka kaffe med mamma som nu står i hallen och klär på sig skinnstället, fy vad varmt det måste vara! (Men det svalkar säkert när hon börjar köra sin mc.)

Haha. hon grimaserade framför spegeln och sa "BLACK IS BLACK, BLACK IS BLACK", (hon var helt klädd i svart och lyckades förvränga "black is back").

Nu ska jag fortsätta mumsa på min tonfiskmacka, och efter det ska jag ut i denna underbart vackra dag för att sola och bada med underbara kusiner.
JA! Jag kan ta med mig gitarren kanske? Äh, vi får se.

Ha en grym dag med 26 grader i skuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0