Det här med övergrepp..

Här bjuder jag på en före- och efterbild.




Senare idag blir det bad med Jonna.

Trillade in på en blogg idag där detta inlägg fick mig att kommentera.
Inlägget handlade (för er som inte orkar klicka och läsa) om den kända bloggerskan Isabella som tydligen blivit övergripen. Ida som skrev inlägget tyckte synd om Isabella och blev upprörd över att många trodde att detta var ett pr-trick. Hon undrade i inlägget om varför folk trodde att det var ett pr-trick och så här lyder mitt svar/min kommentar till henne:

"Isabella har ju använt många fula trick innan för att locka till sig uppmärksamhet, så självklart tror folket att detta var ännu ett trick.
Människor litar inte på isabella för att hon hittills inte har visat sig vara pålitlig och folk tycker helt enkelt illa om henne för att hon är trångsynt och en översittare som inte kan förstå att alla inte kan shoppa för xx tusen i månaden.

Sveriges befolkning vill inte låta sig luras av en ung tjej vars pappa främst står för hennes karriärupplägg.

Tråkigt att du känner att du måste försvara en tjej som inte förtjänar ditt försvar (tycker jag.).

Kram!"

Ett intressant ämne som jag egentligen inte vill ta upp då jag ogillar Isabella och inte stödjer hennes bloggeri eller hennes åsikter, men vad tror ni? Tror ni att det var ett pr-trick?

(Har inte läst en enda tidning om detta, så är inte alls fördjupad i ämnet, men kom gärna med info.)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: men jag håller med dig om jag ska vara ärlig. För någon månad sedan tyckte jag inte alls om Bella, tyckte att hon var en riktigt bitch som hade en usel blogg. Men nu måste jag erkänna att jag börjar gilla hennes blogg mer och mer, hon står för sina åsikter! Men har du tänkt från den här vikeln? att vi säger att detta endast var ett pr-trick, hur mycket skit tror du inte att hon får då? Hon har redan blivit ursatt för hemska saker det här halvåret, tror du att hon själv skulle vilja utsätta sig för med hemskehter då?



men tack för din åsikt iallafall :)

2008-07-28 @ 14:56:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Tessah

det står exakt hur du ska göra på deras sida.

Du kan få nya poäng hela tiden.

som jag har som startsida sidan där man kan tjäna poäng så varje gång jag går in på internet kikar jag några sidor så jag får poäng innan jag kollar vidare =) jätte enkelt.

2008-07-28 @ 15:55:45
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Nadia

tack för tipsen :)

ang BlondinBella tror ja knappast det var ett prtrick eftersom hon tagit paus från bloggen efter att det hänt



Ja tror det är en ruggigt bra tjej även om ja inte delar hennes åsikter spec ofta

2008-07-28 @ 18:15:28
URL: http://nadiwallin.blogg.se/
Postat av: Linda Nyström

Ja det är det :) riktigt kul att se dem, men det var ju inte alls så bra som jag tyckte för några år sedan.....

2008-07-28 @ 19:53:06
URL: http://lindanyst.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Hmm jag vet faktiskt inte..

Jag har inte såå många besökare men jag fick utbetalt iallafall..

2008-07-28 @ 20:26:49
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: emelie talvis

sv: tack :)

2008-07-28 @ 21:15:22
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0