Covers

Förresten fick jag idag syn på en rätt kul artikel på DN:s hemsida, den handlar om dåliga covers och när jag såg en cover jag inte kände igen, var jag bara tvungen att youtuba på namnet!
Här har vi resultatet, och denna förträffligt hemska/underbart skrattframkallande covern av Wonderwall är ju bara.. Ahh.. Man måste SE och HÖRA den!

Njut eller håll för öronen:

 

Riktigt nöjd och glad blev jag när jag såg att Nirvanas version av D. Bowies The Man who Sold the World och Jimi Hendrix cover av Dylans All along the Watchtower (som förresten Jonna och jag ohämmat brukar ös-sjunga och spela!) var topplistade över BÄSTA covers eftersom jag lyssnar mycket på båda låtarna!

Nu har jag förresten strecklyssnat på Trouble av Coldplay. Kan på min last.fm (Emiljaa heter jag där) se att jag nu lyssnat på den exakt tio gånger i rad.

Singin' out Iiiiii never ment to cause you trouble..

God kväll. NU ska jag börja titta på film.. Och imorgon ska jag träffa Jonna! Wiho! :)

Kommentarer
Postat av: jonnaaaaaa

The man who sold the world är ett mästerverk. Och om jag skulle få resa tillbaka i tiden skulle bland jag krama om Kurt Cobain. Vilken jävla fantastisk matchning. IMORGON! =D

2008-07-16 @ 01:30:15
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Linda

nej jag ska inte gå på jensens jag ska gå på vacksta x)

2008-07-16 @ 17:13:08
URL: http://justoneglance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0