Biktstolen in my heart!

Hahahaha, jag sitter här och asgarvar åt biktstolen.nu!
Här är några godingar:

"Jag har syndat, min nagel gick av inne på ne mataffär och jag ville av någon konstig anledning inte lägga den på golvet. Så jag tryckte in den i en tomat."

"Jag trampade på hund skit igår. När jag kom hem så gick jag ner i tvättstugan och kletade ner grannens tvätt med det."

"Jag blir så iriterad på folk som inte fattar vad dom håller på med jag stog i en kö vid ica och mannen framför släppte sig och skyllde det på mig efteråt jävla gubbe jävel."

"Jag tror jag har gjort ngt dumt. Det finns en person på min skola som är lite mobbad, en dag i matsalen så skulle vi trycka upp mjölken i ansiktet på henne, men när jag skulle göra det så trillade jag och fes henne i munnen, hon blev typ grön i ansiktet och sprang ut och spydde, men fatta vad pinsamt för mig, nu är jag lika mobbad. Vad ska jag göra, kan ngn förlåta mig för min synd, eller vad själva fisen straffet för mig eftersom jag är mobbad nu och kallas för prutten liksom.. hur kul r det? jag mår verkligen dåligt, typ lika dåligt som henne jag fes på när hon spydde.. FÖRLÅT, jag ångrar mig, nästan gng ska jag inte fisa jag lovar.."

"Hej. En gång när jag var på biblioteket, jag tror var ensam där inne, så fick jag för mig att riva ner alla böckerna, så jag gjorde det när jag trodde att inte biblioterkarien såg, men när jag hade rivit ner de flesta och han sa åt mig: men vad i hela friden gör du? så svarade jag: det var inte jag, och sprang därifrån och på vägen ut tog jag med mig hela lådan med hundbajspåsar, men jag har ju ingen hund så jag slängde dem på gatan, sen gick jag hem och lossades som ingenting."

"Jag ropar på min katt när den sover så den vaknar. förlåt mej, amen"

"Jag kastade ett sudd i bakhuvudet på min lärare i fredags och började skriva snabbt som fan efteråt.
Sen tittade han tillbaka mot tavlan och då kastade jag igen, träff.
Då vart han ruskigt förbannad och kastade sin penna på min klasskompis huvud. Han trodde att det var han som hade kastat sudden.

Förlåter du mig gud?"

"Jag har en tjejkompis i min klass som är jättedryg och pratar hela tiden. Hon har aldrig med sig penna och lånar alltid av någon. I onsdags ollade jag på hela min penna och sa sedan på lektionen att hon kunde få låna min. Som vi alla gör började hon bita lite på pennan efter halva lektionen.

Jag är inte snäll! Förlåt!"

"idag viskade en på bussen hur harry potter boken slutar! blev så jävla deprimerad.. ska mörda den som gjorde det!!! :@"

"jag måste få HJÄLP!

Jag kan inte hjälpa det men jag älskar att bajsa offentligt..
senast igår så sket jag på en postbil mitt inne i gbg... jag älskar att dumpa på bilar och i postlådor.. har även skitit i hissen på min skola..
// en som måste få hjälp"

"Tjenare!
Jag har fett dåligt samvete. Jag är rullstolsbunden och uttnytjar det alltför ofta till min egen fördel.

Förra året när jag var på rock-konsärt dreglade jag och gjorde konstiga ljud och
spelade allmänt efterbliven för att komma före i öl-kön, när jag kom fram glömde jag av mig och blev helt normal, alla blev sura hoppas inte du blev det Gud."




Ja, vissa grejer är totalt hemska, men det är ju kul.. Haha.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jocke B

Är det riktigt folk som har varit och biktat sig och sagt sådär eller är det på låtsas (hur man nu stavar till det)? Jag menar; det är ju inte sådär jätteofta folk sitter och svär i biktstolen, men å andra sidan skulle det inte förvåna mig om det var på riktigt:/

2008-07-09 @ 20:32:08
URL: http://ordetiminmakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0