Basketturnering

Det är basketturnering här i Visegrad, och det innebär: massor av vackra killar (och män..) att titta på, för vi vet ju att varken jag eller Jonna är särskilt bra på att "hitta" killar i vår egen ålder, hahaha!

Bland annat så vilade jag ögonen på en man (runt 25) som var sjukt lik Chris Martin, sångaren i Coldplay ni vet.
Med tanig och solbränd kropp rörde han sig över planen och gav poäng efter poäng samtidigt som han hade ett snyggt litet leende på läpparna.. Mums.. Jag observerade även att han faktiskt var riktigt mycket snyggare än Chris Martin.




Chris Martin blir inte snygg på bild.. Kolla något klipp på youtube med Coldplay istället. Nästa år när vi åker till Juggan ska jag ha köpt en systemkamera och ta bilder på alla snyggingar här och lägga upp SAMTLIGA snygging-bilder på bloggen så ni också får njuta.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0