Anna pyttipanna

Anna den tokstollen till 4-årig lillasyster..
Hon har släpat hem en massa andra barn från området där vi bor, och jag hörde dem tydligt på övervåningen när de skrek och skrålade i Annas mikrofon.. Efter en stund tröttnade de på vår övervåning och många små fötter som max har 5 år på nacken dunsade ner för trappan och ut genom altandörren rusade fyra skrattande barn.
Jag gick ut i vardagsrummet och fick syn på en liten flicka i vitt krulligt änglahår ståendes trappan. (Så jävla gullig)
Jag frågade henne varför hon inte var med och lekte ute i trädgården med de andra, och hon svarade "..bära mig.."

AWWW så jag bar ner den lilla söta flickan som måste ha varit ungefär tre år och hon sprang ut till de andra barnen.

Det var verkligen dagens NAAAH!!!!

Kommentarer
Postat av: Ëmpp

Veckans filmtips: Forgetting Sarah Marshall (Dumpad)

Såg den igår, kanonkul rulle :)

2008-07-18 @ 19:30:11
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0