--

det är när man är ensam hemma som man lär känna tystnaden.

tänkte skriva värsta inlägget om lärare med karaktär och om "köp dig rik".
men det får bli en annan gång.

ikväll är det basket, får se om huvudverken släpper så att jag kan gå.
jobbig dag i skolan. inget speciellt hände, utom att vi fick en ny lärare, men dagen var bara allmänt jobbig med nästan bara entimmes lektioner. fy fan.
imorn har vi franskalektion. jag vill inte ens tänka på det.
Je deteste les classes du francais!
(säkert HELT fel, men det jag ville säga var: jag hatar franskalektioner. hehe.)

Kommentarer
Postat av: Fian

Lite sent svar om att starta företag: Det har inte hänt så mycket på företagsfronten än, så jag kan inte säga så mycket. Kan berätta att det tog 4 månader att få 13 olika namnförslag godkända av Bolagsverket. De är riktigt kinkiga med att ingen får heta liknande. Innan vi lämnade in ansökan dit så hade vi arbetat med planering av företaget ett år innan. Kan säga att det var vårat projektarbete som vi ville fortsätta med efter gymnasiet.

Jag har startat ett Handelsbolag sålänge. Vi ska börja med att starta en tidning men vi hoppas att vi senare också ska kunna ha en liten skiv/klädbutik på
Söder i Stockholm (:

2008-01-11 @ 07:29:59
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Postat av: du vet vem

eeey je deteste les lycees francais! or how the fuck they say it. SUCK SUCK. NEJ, tacka musiken istället. Jag är trött. god natt.

2008-01-11 @ 23:49:03
URL: http://jonnajosefin.blogg.se
Postat av: Fian

Svar: Jag försökte svara så noggrant jag bara kunde. Om du undrar något mer så är det bara att fråga på. Det är bara kul (:

2008-01-12 @ 02:17:51
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0