you're like the finest treasure

Skitbra dag igår! köpte nya grejer och umgicks med härliga människor!
Såg även världens sämsta film, "Flickan i källaren" har jag för mig att den hette. Något i stil med det i alla fall. Helt obeskrivligt dålig! En skrapig flickröst som sa samma sak genom hela filmen och en gubbe som gav sig på en docka. Vidrigt var ordet. Fattar inte att videobutikerna vill ha den i sina hyllor!?

Idag har jag sovit länge då jag kom hem sent från storstan', och gått och hämtat Anna från dagis.
Kom hem till fars place och såg att han hade tagit med sig toblerone (en hel påse..) från Tyzklandt. Otur att jag hatar Toblerone. Fast bra om man tänker på att vi ska resa utomlands näst-nästa vecka. Känns rätt overkligt att det är så nära.

Jonna, din jäkel, skickar kryptiska sms till mig om någon "söt" och lämnar mig gapandes i ett land långt bort!
KOM HEM! I MISS YOU! :(

             
(mina nya jeans) &  (mitt nya halsband, designat och gjort av Anna.)


Kommentarer
Postat av: jonnis madonnis

jag ska berätta ALLT om mig och mon tarzan när vi ses! JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅ!!! ps. jag blir hemma från skolan imorgon, men det är bara att knacka på och häcka lite hos mig om du vill. Måste ju se dig! och jag måste berätta allt om paradiset... ds.

2008-03-05 @ 22:55:25
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0