utmaning!

jag utmanar dig som läser! :D
skriv ditt namn i en kommentar! (utmaningen sker för att jag är så nyfiken på vilka ni är :D)

konstig men rolig dag i skolan. Sophie mimade, jag sjöng: "jag vill bara börja om, om, om, om, om.."

Ivan den idioten har snott min rosa montana can, den är INTE TILL FÖR SLÖSERI! Jag ska ju måla min cykel med den! och nu kommer färgen verkligen inte räcka. Jag kan inte lita på honom. Han får köpa en ny, för man gör inte så, man tar inte någon annans grejer. Jag är väldigt besviken, men det skiter nog han i.

Later.

Kommentarer
Postat av: korven

HANNA! HANNA! HANNA! är en läsare av Emilias blogg. :D

2008-02-22 @ 14:30:35
Postat av: idofix

jag läser också:Dibladn haha

2008-02-27 @ 19:46:37
Postat av: Emilia

Vad roligt att höra! :D

2008-02-27 @ 20:16:08
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0