mediateket

Jaha, nu befinner jag mig i mediateket på skolan och gör allt jag inte borde.
Borde sitta och receptsöka efter ett bra recept till ett HK-prov där kostnaden för maten per person ej får överstiga 15 kronor. (!)
Men istället är jag inne här, på facebook och på eviga lagg-bilddagboken.
Lyssnar på den återupplivade iPoden och just nu lyssnar jag på en låt som heter Harvest, som faktiskt är bra, tror Paul skickade den till mig.

Nej, nu ska jag åka skridskor. Hör jag jubel? nej, jag hör inget jubel.
Berättar om hur det var sen.
Adios.

Kommentarer
Postat av: Jonnis

vi fick 25 kronor! Men då skulle det minsann vara en tvårätters meny! skitroligt att göra tycker jag =D

2008-02-19 @ 18:23:05
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0