kväll

Japp, här sitter jag och spelar gura : )
Är stuck i mariamena-träsket bland hennes kärlekspop. Mysigt.

Imorgon är det Hufvudstaden som gäller.
Det blir nog mysigt. Fasen, kom just på att jag inte har laddaren här hos mor och att jag har skitlite batteri kvar på min mobil. Attans.

Måste bara berätta om dagens knäppaste grej; När jag vaknade imorse så greps jag av panik då jag inte kunde känna min högra arm! Det visade sig att den hade domnat TOTALT och låg liksom utanför sängen, på nattduksbordet (???). (Den satt forftarande kvar på min kropp.) När jag försökte dra till mig armen så lyssnade inte alla muskler så det slutade med att jag klappade till mig själv i ansiktet. Förstod inte det roliga i det förns efteråt, var för trött för att förstå något vid den tidpunkten. Hahaha!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket trevligt sätt att vakna på ;)

2008-02-27 @ 13:47:39
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0