it's a beautiful day

Idag, soligt, underbart och jag har tusen fjärilar i min mage som har frispel.
Livet leker, och nu är det (tamigfan) vår.
Måste firas med en klassiker.



Ska ut och damma av the Bike om jag lyckas bryta upp förrådet, hoppas på det.
Planen var ju att jag skulle måla den, men tror det blir lite längre fram, måste få känna hur det känns att cykla igen.
Älskar vårens cykeldebut. Är det inte underbart?
KÄRLEK TILL ALLA! Nästan alla.
(Puss på Alexander som är bäzt och som får mig att skratta. PUSS.)

Tycker för övrigt att ni ska kolla in denna länken. Det är då jag när jag försöker sjunga en låt, haha, inte så lyckat då jag var sjuk (hemma från skolan.) och typ första föröket, men måste fan uppdatera med någonting!

WAAH! Snubblade in på denna låt när jag last-fm:ade eller vad jag ska kalla det! SHIT! Brings me back to en basketmatch som jag såg med min kusin Aco i Serbien, den här låten spelades mellan perioderna och han kunde hela låten! ÄLSKA DEN LÅTEN! :D



"4, 5, 6
C'mon and get your kicks
Now you don't need the money
when u look like that, do ya honey "

Kommentarer
Postat av: meli

en en trevlig måndag och hoppas du får en bra vecka

Kramiis M

2008-02-25 @ 14:59:36
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Maria

God Dag, hoppas du har en fin dag :)

2008-02-25 @ 15:03:49
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-02-25 @ 15:08:02
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0