idag

Idag har jag känt mig konstig. kanske är det för att jag äter så fruktasvärt dåligt. kände mig superyr tidigare idag. måste fan skärpa mig, vad håller jag på med!? (OBS! jag bantar inte eller någon sådan skit, har bara blivit att jag inte har ätit på ett par dagar.)

Är jättetrött, känner mig nöjd samtidigt som jag är skiträdd för framtiden.
Svårt att förklara. Känner på mig att jag kommer att drömma störda mardrömmar i natt.
Drömmarna kan förklaras med: surrande, skrapande ljud som blir starkare och starkare, en känsla av att först gå på bomull, sedan på sandpapper. ljus, mörker och blixtar. haha, ni hör ju hur stört det låter. Något fel är det nog på mig.

Godnatt, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0