hihih

Jag har glädjebubbel inom mig!
Såntdär som man har när man är förälskad! ;D
Härligt, inget prov den här veckan och allmänt skönt.
Ska in till stan med the Emil på onsdag eller torsdag och köpa lite färg och så, och sen ska jag fika med Emma! (och kanske Johan och Paul, vad vet jag.) Det kommer bli jättemysigt!


Måste bara säga att jag är så glad för de människor jag träffat under år 2007 (och för de människor jag kände innan såklart.), det känns som jag har träffat likasinnade människor nu på sistone!

Såhär ser mina gymnasieval ut:
1. Wendela Hebbegymnasiet - Estetiska linjen - Musik
2. Wendela Hebbegymnasiet - Estetiska linjen - Foto & Film
3. Wendela Hebbegymnasiet - Samhälle - Media

Hoppas jag kommer in på mitt förstahandsval!

Lyssnar på nostalgi-musik, som I'm in the band med The Hellacopters, King without a crown med Matisyahu, Manu Chao och lite Winnerbäck. Härligt med bra minnen :D

YOU WO'NT BELIVE ME!!
kolla drömperioden:
vecka 9: LOV
vecka 10: vanlig skolvecka
vecka 11: SEMESTER PÅ KANARIEÖARNA!
vecka 12: vanlig skolvecka
vecka 13: LOV!
HAH! Underbart! Just nu är humöret på topp som ni märker på mitt smått hysteriska inlägg.
Loooove! (is in the air)


Avslutar med en underbart vacker bild som uttrycker mina paint-skills.. haha..


Kommentarer
Postat av: Jonnis Madonnis

ååååååååhåhåååååh och vet du vem jag har lärt känna under år 2007? en liten förtjusande tös vid namn EMILJA!!

2008-02-11 @ 21:55:10
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0