hell

yes, ikväll är det little hell hemma.
försökte att prata så gott jag kunde, på ett så moget, schysst, vuxet och sakligt sätt  som möjligt, försökte också se det ur ****** perspektiv, men fick bara fnysningar och sarkasm tillbaka. Inte så kul.
Så nu ska jag ta en sen promenad som jag alltid gör när jag är ledsen och rensa huvudet. Det brukar inte kännas så mycket bättre, bara den stunden man slipper vara hemma. Jag vill så gärna flytta hemifrån.
två och ett halvt år kvar nu. Can't wait.

Hoppas något bra händer den här veckan, jag behöver det.
Berätta något roligt för mig! :)
Vad har vart bra i helgen?
Jag behöver översvämmas av positivitet nu!

Just det, matteprov på tisdag om Algebra och Ekvationer, det kommer att vara det första matteprovet (och provet över huvud taget) som jag inte får godkänt i. Jäklar, har aldrig haft ett icke godkänt prov?
I'm quite good.

Promenad väntar, med eller utan mammas tillåtelse.
God natt!

image123
Droger och alkohol förstör så jävla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0