härlig dag

Åh vilken härlig dag idag!
Trots att vi bara hade trista, teoretiska entimmes-lektioner och att jag somnade under Brittmaries intressanta (jag är inte ironisk nu.) lektion om andra världskriget så slutade dan härligt!

Efter skolan så åkte Emil och jag in till stan och köpte färg :)
Mys. Sen fikade jag med Emma och Paul, hann även se Johan i slutet av dagen, de är så jäkla mysiga den skaran! :D

Nu är jag superglad, inne i en glad-period :D
Här kommer bilder från dagen :)

 
(jag vet, jag ser suuur ut och håller handen på mitt bröst (!??) men det bara blev så. Min hand är faktiskt ofta med på bilder..)

       

god natt, kära läsare.

Kommentarer
Postat av: b o r k i n g .

Vad ska du ha färgen till då? ;)

2008-02-16 @ 23:41:55
URL: http://borking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0