good evening, herr horst

god kväll, kära läsare. Ja, ni har faktiskt blivit fler! och det glädjer mig!
jag är på blandhumör, när man är glad och deppig samtidigt.. känns som att en gnista glädje försöker sprängas i mig samtidigt som om ett blytak försöker lägga sig över mig och dämpa allt ljus, och jag vet anledningen, jag vet varför jag på senaste tiden skakar på knät hela tiden, jag vet varför jag lyssnar på just denhär musiken jag gör för tillfället, jag vet varför jag har varit lite mysko i skolan, jag vet varför jag glömmer saker, varför det gör ont och pirrar i magen, varför mitt självförtroende är på botten. Men det kan jag inte säga här.
Love hurts.

Att tala med Frida då hon är i ett sömnigt läge, är som att tala med en mentalsjuk komiker!

Något som borde aborteras ur denna värld: Dissen.
Något som borde tilläggas i denna värld: Mer kärlek.
Någon som är lyxig: Jonna som idag åkte till Västindien, Guadelope! MÈRD! TU EST UN LUCKY BASTARD!

Borta i två veckor. Vem ska jag nu jamma med? Vem ska jag prata om tonårsgöken med? Luffisen? aah!! : (

Några låtar som jag känner med just nu, underbara låtar by the way:
Regina Spektor - Lady
Laleh - Hide Away (ni vet när en sång beskriver ens situation på pricken.)
Lars Winnerbäck - Jag har Väntat på ett Regn

nej nu ska jag lyssna på min återupplivade, avdammade iPod och försöka sova.
Bonne nuit!


 image34

"Corner street societies
But they believe her
They never leave her
While she sings she make them feel things
She says, i can sing this song so blue
That you will cry in spite of you
Little wet tears on your baby's shoulder
Little wet tears on your baby's shoulder"

Regina Spektor - Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0