fan

usch jag blir så ledsen :(
dubbla budskap är fan inte lätt!
det sänker mig verkligen! :(
skit också.

ikväll ska jag se försoning på bio tror jag. eller så blir det någon annan rulle.

Tråkigt att en enda person kan sänka ens humör bara sådär.


här kommer min underbart konstiga definition av ordet/uttrycket "ack", lite mer lättsamt;

ack
ett sånt bedrövandeimage121
bedövande
ord.
som ett klagande hjälprop!
en bön om smärtlindring!
motsatsen till ett hjärtligt tack
ack
kvack!?
gnälliga som ankor, kärringarna
gungandes, vankandes
de tar sig om höften
rynkar pannan
formar munnen till ett litet o
rektum
fast med munnen
sen det lilla klagoordet
ack!

haha, yes, jag är störd.

Kommentarer
Postat av: Poetiska Johanna

Om dikten(?) ack: Mitt i prick! :P

2008-02-16 @ 14:30:49
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0