bio

Bion blir en annan dag, blev alldeles för stressigt med matlagning med mera!
Om det blir fint väder imorn, så blir det morarundan för mig!

Det känns som att det borde bli vår snart, eller hur!?
Det påstås ju att det ska bli 10 grader plus imorn, och vi har krokus (!) i rabatten! Jag vill så gärna ha vår, samtidigt som jag känner djup ångest (okej, jag har aldrig haft djup ångest,men ni vet vad jag menar) för att vi har förstört världen så att vi inte har någon vinter längre! Tänk att jag kunde förutspå detta när jag var typ tio år gammal!
GOSH, som Napoleon Dynamite skulle ha sagt!

Melodifestivalen känns lame och överskattat i år.
Vad tycker du? Ska du se det ikväll?
Jag ska. Och jag ber till högre makter att ideal-ola inte går vidare. He makes me SICK.

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0