alla snipers dag!

happy snipers day!
Yes, du läste rätt, det är alla snipers dag, den underbaraste dagen på året.
Vi i underbara 9a created it idag, och det innebar:
> ordet sniper i extra många meningar
> "SNIPER" eller "SCHARP SCHYTTZE" istället för svordomar
> och sist, men störst, alla post-it lappar. Tror ärligt talat att vi kom upp i 150-200 stycken, no kiddin'!
och på varje lapp stod det SNIPER (utom på en specialdesignad där det stod PUNISHER, för Åkis A.K.A "The Punisher" måste ju få en egen lapp!

Har lite bilder från det: (dock hade alla lappar inte satts upp än vid den tidpunkt då jag fotade..)
       
Vi satte upp runt 100-150 post it lappar, det var underbart!
Nästa gång kör vi på "PUNISHER-lappar", okej?

Nu till normala(re) bilder!
 (Sniper himself and The Creator of Sniper.)

             

Nu ska jag lära mig lite franska. Eller så skiter jag i det, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Hankiboy

What a wonderful day! :D

2008-02-14 @ 21:01:15
Postat av: da french man

ja som Hanna säger, det var verkligen en underbar dag! :D hahaha gillar förresten bilden på chrille och Peter! chrilles min är underbar!

2008-02-16 @ 12:04:50
Postat av: b o r k i n g .

Jag säger bara en sak som säger allt...
S N I P E R ! ! !

2008-02-16 @ 23:42:44
URL: http://borking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0