ack ack

Sista skoldagen innan lovet, så skönt! Fredagar i min skola går till på följande sätt:
1. Läsning i 30 minuter
2. Elevens val i en timme, i mitt fall; Musik. (of course)
3. Samhällsorientering (idag hade vi prov om andra världskriget som var skittrist. Som sagt.)
4.Luunch! (Grönsakssoppa idag. Ibland suger det att vara vegetarian i skolan. (Är bara det i skolan för jag är rädd för skolans kött. hah.)
5. Francais
6. Idrott

Volleyboll på idrotten idag, skitkul! Gillar bollsporter och för er som inte visste så spelar jag basket.
Nu är det dock matchuppehåll i hela två helger! :/
Och inte en enda träning på lovet, så det blir till att springa ett par dagar. (Yeah right att det kommer att bli av.. Peppa mig!)

Mina knän gör ont nu igen. Aj - aj, måste besöka en läkare inom en extremt snar framtid, annars kan det gå illa.
Det var superfint väder idag, men nu blåser det som på en färja och himlen är vit. Jag avskyr vit himmel, då är grå himmel bättre. Vit himmel får mig att tänka på att jorden ska gå under. Och ja, jag är nog lite knäpp.

Har återupptagit mitt intensiva lyssnande på Matisyahu idag! så bra!

Later (  :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0