When no one cares

Isak skickade en jättesorglig låt till mig som går på repeat nu. "When no one cares" av Junior Boys (det är Frank Sinatra som står för originalet).

Skoldagen idag var trist men ändå bra. Hur det nu går ihop.
Jag kände nästan lite panik över att vakna idag. Alla hade gått till jobb och skola redan eftersom vi fick sovmorgon.
Pratade med gulliga SYOn Halima som sa att allt skulle lösa sig.

Jag litar på henne. Mer kan jag inte göra.

Jag väntar på att regnet ska sluta smattra mot mitt fönster så att jag kan cykla in mot den civiliserade delen av Järna och köpa choklad och träffa Jonna och Becca.

Vad har alla gjort idag?
Och hur fan kommer det sig att det är regn nu men att svetten rann när man cyklade hem tidigare?
Konstigt väder.

Jag säger som Peter: "Svensk sommar - Bara i Sverige".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0