Suomessa

Moi, ystävät!
Hittade en dator här på ett fik någonstans i en förfallande stad (om natten lär det kännas väldigt skräckfilmslikt här).
Mamma och Ansu lyssnar på musik ur en Juke Box och jag läste just en tidning.

Vi var just inne på en liten loppmarknad.. Har aldrig känt en sådan stank.. Luktade hemskt och kvinnan som höll i loppisen och baren intill var full och inne på baren röktes det och alla (5) gäster var packade och tittade storögt på oss när vi entrade baren för att fråga om loppisen var öppen.

Misär!

Visste inte att man kunde hitta sådant i ett I-land.
Visst, jag har sett mycket sådant förut på resor, men inte i ett I-land.

Deprimerande, men något gott kom ur det hemska,  köpte två väskor som ska få vädras i 2 år innan jag använder dem (lukten kanske sitter i dem..), en skitsnygg kopp till min udda-kopp-samling och EN TAMBURIN, JONNA.

Haha, oturligt nog var det en leksakstamburin men den får duga så länge eftersom det inte är någon som verkar ha en sådan att låna ut till oss..

Jag kan också meddela att min mobil nu är död och den kommer inte att återupplivas förrän när jag kommer hem, den 11:e, för laddaren ligger så fint där hemma i min hylla. Yes.

Och i natt fick jag sova på golvet för Ivan slog mig så mycket att jag inte pallade att ligga bredvid honom.
Blåmärken på armarna idag :(
Tur att jag har en långärmad på mig så jag slipper visa för allmänheten.

All kärlek skickar jag till Jonna i detta inlägg, för hon förtjänar det och behöver det och jag vill ge henne det.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0