I see it coming, but there's still no return

God kväll.
Känner mig lam, skittrött efter en vecka med för lite sömn, och waaay för mycket stress.
Nästa vecka har vi 6 (sex) prov och det ser jag fram emot lagom mycket.
Ingen basket för mig, men däremot har jag sprungit idag, märkte att jag inte borde ha gjort det eftersom jag inte är frisk än.

Det blir nog tidigt i säng ikväll för en möjlig springrunda imorgon.
Är det någon mer än jag som tycker att det är otroligt tragiskt med programmet som går nu på tv 4, "talang 08"?
Skit rakt igenom. Fel sätt att slå igenom. Kör man sin grej och kan den, så blir man stor en dag ändå. Varför bli känd när man är sex år? Lek för helvete. Sen när man blir 12 och alla tjejer i klassen köper BH och stringtrosor så är den tiden över, så alla korkade jävla föräldrar: säg åt barnen att leka. (Inte med "barbie" eller "Bratz". Låt dem leka med Reinfeldts och SL-chefens huvuden.)

Men just det! Hur kunde jag glömma!? Ska självklart lämna rapport om nationella proven idag i engelska!
Skriftliga delen: Gick verkligen bra! Tusen gånger lättare än våra "vanliga" eng-prov som vi har efter varje kapitel i boken.
Hörförståelsedelen: Haha! Den var jättesvår, det var någon skum typ som pratade jättemumlig och konstig engelska på bandet. Halva klassen såg ut som fågelholkar vid ett antal punkter. Jag tänkte på glass. Summering = Bad.

Det känns som att jag inte har något vettigt att komma med här idag.
Men när fan har jag det ändå?

image154

Ivan, din skitunge, fyller år på söndag och ska få present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0