Cello

Gick hem från skolan idag, efter det nationella provet som gick hyfsat.
Jag har så jävla svårt att koncentrera mig på arbete i skolan, gör allt jobb hemma, så det kändes lika bra att gå hem och jobba med allt jag har att göra.. Jag tycker att det är svårt att sätta igång att jobba och skriva för hand, för jag är van vid att alltid skriva allt vid datorn. Dessutom flyger alltid mina tankar iväg på andra saker som är irrelevanta just då och hur mycket jag än försöker så kan jag inte koncentrera mig..

På vägen hem tänkte jag tillbaka på när jag spelade cello.. Bra tankar.
Nej, nu ska jag vara skitduktig och ta tag i allt arbete, håller er uppdaterade om hur långt jag kommit.

Adios pour le moment!

image179image180


Kommentarer
Postat av: jonniss

jag vet precis hur du känner dig...

2008-04-16 @ 17:09:02
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0