yes

japp, nu sitter jag här hos mor, 85 procent frisk, men det räcker för att gå till skolan imorn!
Känns skönt faktist, träffa klassen igen och så.
Imorn har jag utvecklingssamtal. hjälp!

THE MASTER HAS ARRIVED - IGÅR LAGADE JAG VÅR TV! FATTA VA GRYM JAG KÄNNER MIG :D


nu ska jag hem till padre och kolla om internet har kommit och om the fucking kylskåp är vid liv.
(han ringde nyss och erbjöd mig skjuts hem , yeaaah:D)

har jobbat matte idag. typ 6-7-8 tal kanske. men kampen mot den hemska matten fortsätter när jag kommer hem till pappa. Matte är hemskt, jag avskyr det. Franska också. På fredag är det prov. *gör korstecknet*

och imorn är det utvecklingssamtal! UÄH! fan hoppas brittmarie är på good humör :D

over and out

Kommentarer
Postat av: milica

krya på dig!
Men utvecklingssamtalet borde inte vara något problem för dig inte !!
puss

2007-11-06 @ 18:24:30
URL: http://milicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0