basket

jag vet att jag borde sitta med matteboken i högsta hugg nu.
jag vet att jag borde ha läst på samhällskunskapen.
men det går inte! jag vet inte varför jag inte kan plugga, någonting kommer i vägen hela tiden,
som basketen, som för övrigt var rolig, eller som något bra på tv (även fast jag väldigt sällan ser på tv).

när jag ska plugga så sätter jag mig ofta ner och blir stirrig tack vare min skitlampa.
sen läser jag kanske några sidor.
sen ser jag gitarren, så himla oemotståndligt frestande där i hörnet och då bara MÅSTE jag spela liiite..
senast jag gjorde så, satte jag mig på golvet och spelade i en timme.
sen la jag mig ner och sov i 4 timmar. jag är allvarlig.
vad ska det bli av mig!

något plugg tips?

over and out, pluggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0