Yo!

Jag var i Stockholm idag och trängdes med alla människor i den mycket omtalade och omblooggade mellandagsrean. vad är ditt coolaste fynd? jag måste nog säga tee shirten för femtio kronor, det blir bild på den snart tror jag :)
imorn! jag lovar (nästan.)
De affärerna som hade mest rea var nog Gina Tricot och Cubus.
Jag fyndade flera tunikor/linnen, 2 tees och strumpbyxor!

En god nyhet är att jag nu har börjat spara pengar till Laptopen som kostar 5244 kr *gulp*
jag har hittills sparat 300 kr :p
jag får börja jobba och ta vart enda öre till laptopen :)
mamma ska hjälpa till med betalningen och jag ska fråga pappa om inte han kan tänka sig att ge en hjälpande hand (hjälpande hand = tusenlapp) också.

Har någon ett bra tips på snabba pengar utom knark (?), horeri och sånt, så är ni välkomna att lämna en kommentar :)

kommentera gärna ändå, det är alltid kul med uppskattning och det förgyller en grådaskig dag som denna (även fast den var rolig.)

ha en trevlig kväll! :)
over and out


Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du nån gång får reda på ett bra sätt att tjäna snabba pengar på, så berätta gärna för mig ;) Sparar för tillfället till en digital systemkamera, och som det ser ut nu så kan jag nog köpa den om sådär en miljon år... x)

2007-12-28 @ 14:18:48
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0