skridskor :D

Idag har jag åkt skridskor, det var roligt, men svårare än när man var barn och vågade mer.
Vi hade med oss varm choklad och macka, så det blev extra mysigt.
Sen återvände vi till skolan för jul-lunch rester, städning (jag var jätteduktig) och julspel.

Har vart i södertälje med hanna och köpt julklapp, skön dag.
Imorn är det avslutning (det var nära att jag skrev avsugning!?!??! Hjälp?) och jag är skraj för betygen.
Hoppas jag håller i mina 6 mvg:n, men det tror jag inte. Har sänkt mig i franska och ett par SO-ämnen :S
fasen.

nu ska jag pyssla lite med mitt nyinstallerade ps3 (:D) och vara lite julig.

over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du fick bra betyg :) Tusen tack för kommentarerna till mina bilder :D

2007-12-21 @ 17:02:06
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0