morning readers!

God morgon!
Eller god och god, min morgon började med att min brorsa var på mig..
Fast jag har vant mig vid hans påhopp vid dethär laget.
Jag åt en macka med ost  på till frukost. Jag behöver råd om en bra, god och lätt frukost, har du tips?
Jag sitter i skolan nu och känner att orken sinar redan! och det är en halvtimme till lunch!
Vi har inget att göra på svenskan (!), jag blev klar med mitt arbete igår.
Nu ska jag sticka iväg, jag sitter ensam kvar i salen och känner mig lite stressad.
Ha en jävligt bra dag nu.
För det ska jag ha, även fast det är en grå måndag och jag har en hel veckas skolarbete framför mig.
"allways look at the bright side...."

Kommentarer
Postat av: Trinidad

Ja.. visst blir man tokig :)

2007-12-10 @ 11:28:11
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: Dessi

Så skönt att vara klar med nästan alla i god tid, men du har rätt att det nästan tillhör julen att stressa med klapparna! :) Jag måste starta med julklapps inköpen snart då jag måste beställa i år (bor på en ort där det inte finns nästan några butiker att julshoppa i).

2007-12-10 @ 11:35:11
URL: http://dfredriksen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0