knäckt!

Yes, idag blev det att handla på ica mask i, vilket jag inte gillar, vill inte stödja oärliga människor som drar vinst av andra människors naivitet.
Då syftar jag på cheferna, icahandlarna för ica mask i.

I övrigt har jag köpt present till en vän, slagit in den och bakat knäck idag. sovit har jag också gjort.

berätta något roligt för mig.
länka ett bra inlägg från en blogg.
snart är det jul och jag är klar med julklapparna. skönt.
den här julen ska jag bara njuta av att jag har ledigt och att se minen på de som får mina julklappar och glädjas åt dom jag får. låter inte det underbart? :D

Over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ica Mask i xD

2007-12-23 @ 12:11:57
URL: http://tobleroneglass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0