känslor

jag måste få skriva av mig nu. lite i alla fall.
jag vill klaga, vara arg sur och grinig nu, över otacksamhet, att kopiera mig och saker jag gör och människor som bara tar men aldrig ger.

måste männiksor kopiera mig? kan man inte bara hitta en egen stil och vara självständiga?
man måste ge för att få. så är det. det går inte att bara få och få och få, och sen "hejdå", och inte lämna något tillbaka. det behöver inte vara pengar eller materiella grejer, det kan vara ord, meddelanden, musik, prat, blickar, vad som helst.

Om du tar och tar bara för att nå framgång, kommer du stupa ändå.
Det är som när man gick i fyran. Då satt vissa och kollade av alla mattetal ur min bok.
Dom stupade nu i 9an för dom visste inte hur man räknade. Otur? Nej, dumhet.
GE och FÅ, TA inte.

jag låter som en präst men det struntar jag i, vi måste vara TACKSAMMA, mot varandra, ödet och livet. men mest mot varandra, för det är vi som bygger livet.

jag vill bli kär

over and out, luciafirare

Kommentarer
Postat av: Johanna

Amen, sister ; )

2007-12-15 @ 18:21:50
Postat av: Jonna

yeah, tiger! :) jag vill också bli kääär... Du kan ju skaffa dig han från Nova ;) längtar till på måndag! är du laddad till imorrn eller? :D Inte jag... Kan inte sova..

2007-12-15 @ 23:49:18
URL: http://jonnajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0