julafton (NÄHÄ?)

image40 (no skills in paint xD)

meeerry christmas!
Japp, julafton idag och jag har fått jättefina julklappar, bla ett capo, en skrivare, morgonrock, fina hårspännen, en lars winnerbäck tröja, en radio och pengar.
jag är jätteglad men har dåligt samvete för dom som kanske inte ens har fått en enda julklapp :(

jag skänker er en tanke, som att det vore nog.
och här sitter jag och känner mig hemsk som trånar efter en laptop och en ny kamera och en mp3spelare..
jag vill bara att världen ska vara bra.

god jul. tänk vad lycklig du är som ens får julklappar. tänk efter.

nu ska jag njuta av föda som inte alla har. nämligen en skinkmacka.
eller kanske en köttbulle-macka. vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack desamma!!
Puss och Kram !

2007-12-25 @ 17:59:02
URL: http://milicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0