helt ärligt!

image38



nu har jag bestämt mig.
jag ska ge min avskyvärda iPod Nano en ärlig chans.
Allt är förlåtet Sally, jag ger dig en chans och bevisar du inte hur bra du är då, då säljer jag dig.
punkt slut. bäst för dig att batteriet håller länge. hmpf.

over and out

p.s, är du intresserad av att köpa, hör mer än gärna av dig! :  )
använd sammanlagt i 3 veckor kanske, köpt för ca 1 år sedan. Har haft skärmplasten på tills innan sista gången jag använde den = inga skärmrepor. Har haft skydd på den när den har legat i väskan så det är inte mycket repor på baksidan heller!
jag kan självklart skicka bilder, har många. Endast seriösa hör av sig. Hämtas i Järna eller så får köparen betala frakt. :    )
d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0