sjukt effektiv

Tisdag. Det kan få vara tisdag imorgon och i övermorgon också. Jag vill inte att det ska bli onsdag eller torsdag för det innebär att TIDEN ÄR UTE för det tråkigaste skolarbetet jag gjort, en rapport (svårare än det låter) om Japans jävla statsskick. Jag hatar Japan!

Måste i alla fall berömma mig för hur effektiv jag har varit nu under kvällen efter en skoldag som höll på till kl 18 på grund av rep och rep och jävla rep och "NU KÖR VI MELLANSPELET IGEN".
Detta har jag gjort från att jag kom hem från skolan:
Ätit ananas
Flätat håret

INGET MER! BRA EMILIA! BRAA! Och imorgon har vi nationellt prov i Matematik A. Jag har inte skummat igenom A-kursens kapitel som jag borde. Härligt.

Sa jag förresten att jag hatar Japan?

Kommentarer
Postat av: Sara Greta

var det du som kommenterade min blogg? :P DRYYYG du äär!

2009-05-13 @ 18:41:56
URL: http://musiksara.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh.. Gick det bra på nationella?

För mig gick det ganska så okej

2009-05-13 @ 18:56:04
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: bengt

ni är fan cp som orkar blogga! omogna emilia!

2010-06-02 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0