....

jag borde inte skriva något över huvud taget just nu
men jag gör många saker jag inte borde

PYGGE ÄR EN VIDRIG LITEN SLYNA UTAN DESS LIKE

GER HON MIG IG
GER JAG HENNE ETT FINT MINNE I FORM AV EN 12 CM KLACKSKO I ANSIKTET

allt suger extremt hårt just nu
skulle behöva.. några bra sömnpiller och en dos lycka

dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

och inte blev det bättre för man just såg en hemsk film
inte ens i film får man fly från verkligheten
men vad FAN är film till för då?
film suger
kuk
jag hatar film

Kommentarer
Postat av: stef

känns som ett lyckat tips alltså! haha!

2009-03-20 @ 12:58:13
Postat av: Gretta

JAG FICK OCKSÅ IG-VARNING! DAAAAAAAAAAAAAAMP PYGGE DAAAAAAAAAAAMP

2009-03-20 @ 16:44:18
URL: http://musiksara.blogg.se/
Postat av: Gretta

JAG FICK OCKSÅ IG-VARNING! DAAAAAAAAAAAAAAMP PYGGE DAAAAAAAAAAAMP

2009-03-20 @ 16:44:36
URL: http://musiksara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0