Dagen då Lillan tog sina första kliv ut i stora vida världen

Idag klarade jag det! Gick till Apoteket, via ICA och hem igen, utan att få någon form av missödande påföljd! Yr blev jag titt som tätt men det var jag beredd på. Det var inte så jätteskönt ute. Och jag försökte gömma mig mellan hyllorna på ICA så fort jag såg en människa jag kände igen, för att:

1. Jag gillar inte folk
2. Kallprat är vidrigt
3. Jag är sjuk och min röst håller inte för något
4. Jag gillar inte folk

När jag var på uppfarten till mitt hem så kände jag bara YES, jag lyckades komma undan varenda jäkel! Och till min förvåning stegade min hyresvärdinna ut genom sin dörr och började fråga ut mig om hur jag mådde..

Men jag ska inte klaga.
Jag är snart frisk. Ge det ett par dagar till bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0