Intressant!

Nu ska jag göra något så raritetsstämplat som att rensa min väska. Min väska har jag med mig överallt, så allt hamnar i den. Jag är otroligt dålig på att hålla snyggt i min väska, och man kan hitta fynd från säkert ett år tillbaka i den. Tänkte skippa att fota allt jag har i den (kan ju faktiskt orskaka epileptiska anfall..) så jag ger er en lista istället!

Planen är att jag ska resa mig upp, hämta både soptunnan och väskan och börja tömma den och "rensa" den. Nu kör vi:

* Ett reklamblad "Upp till kamp mot nazistmarschen den 6:e dec"
* En massa negativ som är förstörda nu för att de har repats i min väska. FAN.
* Tuschpennor samt plastförpackning vari de en gång i tiden låg
* En matteinlämningsuppgift från december
* Ett papper där jag hade börjat rita upp mitt schema på.. men slutade efter rubriken "Schema".
* En tom flaska Brämhults Ananas-Mango smoothie

* Fem ihopbuntade papper med klottero och några "att göra"-listor på

* Gitarrnot: "Veckans lick" (en läxa jag aldrig gjorde..)

* Stickers

* Plånbok

* En sked

* Rött band till lucialinnet
* Läppglans (som jag aldrig använder)
* Ett god jul-brev från skolan
* En till matteuppgift som jag letat som fan efter
* Ett kvitto från när jag handlade te och godis i Paris i oktober förra året
* En servett från MacDonalds
* Otaliga After Eight-papper (mitt favoritgodis)
* En till "att göra"-lista
* Filmrulleburk utan filmrulle i
* Min lillasysters ena strumpa med en ekorre på
* Ett bibliotekskort
* En tändare med en katt och hjärtan på
* Trosor (OBS! rena)
* En servett från Pressbyrån som var ren när jag lade i den i väskan, men som nu är grå.
* En lista på vilken färg jag behövde köpa från HighLights från september
* En bussbiljett från 19/10/2008, Paris
* En parfym (jahaaaa det var där den låg!!!)
* En till tom filmrulleburk
* Ett utgånget pluskort
* Ett rött nagellack
* Nyckel och passerkort till skolan
* Lipsyl, öronproppar och två lipsyl till
* En rosa sten som ska bringa lugn (funkar uppenbarligen inte)
* Två stycken bläckpennor, ingen fungerar
* Min lillasysters tofs
* 80 cent
* Tamponger, mascara, rouge, ögonfransböjare, rougeborste
* Fyra svarta (fungerande) tuschpennor, en halv orange penna som inte funkar
* Ett ihopskrynklat kvitto vari det verkar vara ett tuggummi ihopklibbat
* HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH ETT POMMES FRITES JAG ASGARVAR
* Skumgummiproppar som ser äckliga ut. Vågar inte använda dem.
* En filmrulleburk som det finns film i!!!!
* Otaliga små plastbitar som fastnar på fingrarna
* Smuts..
* En halv ring som gick sönder i september
* En knapp
* En säkerhetsnål

Nu har jag bara en fråga i huvudet..

Är det här normalt?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, wow... det var inte lite grejer! xD Nu har JAG bara en fråga i huvudet: Hur stor är din VÄSKA??

2009-01-30 @ 18:16:07
URL: http://tobleroneglass.blogg.se/
Postat av: Jonas

"* En rosa sten som ska bringa lugn (funkar uppenbarligen inte)"



Haha, nu förstår jag inte riktigt vad du menar här?!!

2009-01-30 @ 18:42:33
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/
Postat av: Sara

Emilia, har du inte funderat på att göra som sniglarna istället? både ta det lugnt, och ha ditt hus på ryggen.. fast vänta, huset på ryggen har du ju redan.. fattas bara den lugna delen!

2009-01-30 @ 21:31:20
URL: http://musiksara.blogg.se/
Postat av: sorken

OMFG!



NEJ DET DÄR ÄR INTE NORMALT



2009-01-31 @ 12:08:47
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: frenchy fries

Hahaha jag skrattar! Det där är fan lite patologiskt.. Ett pommes frites! hahahah hur i helvete? Var det den som smakade bajs?

2009-02-02 @ 12:55:30
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0