No kvällskreativitet yet

Eftersom min kropp inte har anammat kreativitetssignalerna som jag försökt sända via min (för tillfället) understimulerade cerebrum så känner jag att det är helt lugnt att sitta här och lapa mjölk likt en fläckig (?) kattunge.

För att sätta guldkant på den nu mindre ångestfyllda onsdagstillvaron tänkte jag utsökt klicka upp lite Last.fm för att bekanta mig med ny musik, det är ta mig fan exakt vad jag behöver. Sedan önskar jag också att min pappa kunde kasta över vår crosstrainer hit till min mamma så man kunde bränna lite kalorier som intagits under lovets gång, men nja det blir svårt att kasta flera kilometer, så får nöja mig med att träna på fredag kväll.

Ordbajs tycks vara huvudrubriken för denna kväll. Lejtör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums, ordbajs <3

2009-02-26 @ 00:10:27
URL: http://lams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0