94 hade jag ett fast jobb, på pauls bagerier

Igår var det konsert x 2. Det var sjukt kul, och jag är så himla tacksam för att mina vänner var där! Det var helt underbart att ni ville ta del av det jag anser vara bland det mest underbara som finns, att skapa musik.

Idag har jag sjungit på Bellas dop, Paul kompade fint på gitarr. Det gick jättebra! Var inte alls nervös innan.
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag, Stefan, Ivan, mamma och Ivans kompis ut til Kärleksudden för att grilla och pimpla.

God natt


ESMU1 äger förresten din röv

Kommentarer
Postat av: sork

Klart vi vill se när emilia gör det hon är allra bäst på! Och känna oss stolta :)



Nej vad mysigt med kärlekspimp! (hihihihi)

2009-02-22 @ 12:43:07
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: jonna

jag tror inte det går att beskriva med ord hur sjukt mycket jag avgudar dig nu.



det går inte.



2009-02-23 @ 02:18:08
URL: http://ahtresbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0