stopp i toaletten..?

Jaaaaaaaa, ikväll har jag träffat Frida och Sophie och vi har haft meningslösa och meningsfulla diskussioner. Som vanligt alltså. Mycket trevligt.

Har även spenderat större delen av dagen i Västerås hos min mormor som bjöd på påskmat.
Jag har även sprungit fort i skogen.
Jag har även fått låna en mobil av Jons sis Frida! Fabulöst.

Kanske att turen har vänt. Man vet icke. Man hoppas dock.

God nattttttttttttzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZzzz (övervägde att radera Z:na men ångrade mig eftersom att det ser c00l ut.)

P.s. JONNA MÅR BRA! så ni vet. Jag blev i alla fall lättad. D.s.

Kommentarer
Postat av: jon

ÅH MITT HJÄRTA BANKAR FÖR DIG <3

2009-04-16 @ 00:00:35
URL: http://ahtresbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0