Jag sprang!

Faan vad bra! Jag sprang en halv mil idag efter att inte ha sprungit på flera veckor.. Kändes JÄTTEBRA och jag höll till min stora förvåning ett betydligt högre tempo än vanligt :)
Gick/saktade ner några gånger efter de värsta backarna och återhämtade mig så jag kunde fortsätta i bra takt och när jag kom hem så var det styrketräning som gällde!

Endorfinruset börjar gå mot sitt slut så jag tänker sova innan söndagsångesten hinner ikapp mig.
Alltid givande (på något sätt) att träffa Jonna. Rätt bra dag faktiskt. Och nästa lördag - fan vad trosor.

Och Jonna. Nu ska jag testa brun utan sol. HJÄLP! Tänk om det blir fläckigt? Äh, det hinner säkert gå bort innan lördag då.. Kanske..

Jag ska också klippa min lugg. Och kanske rita. Så jag blir nog inte tidig i säng i natt heller. Jag vill verkligen ha en ny säng. En större.

God natt. Var snälla nu, så tomten ger er fina sängar och elgitarrer och en fin Nikon D40 för det borde han ge mig.


Kommentarer
Postat av: sophie

DU ÄR DUKTIG

2008-09-08 @ 13:51:06
URL: http://sophieian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0