Vilken jävla dag!

Haha! (Det är inte ofta jag börjar mina inlägg med "haha", det känns oseriöst på något sätt, men nu är det värt det)
Jäklar vilken dag. Upp och ned, minst sagt.

När jag vaknade kändes livet som en dröm. Njöt av en fin tanke där änglar liksom sjöng ordet "lov" i omsorgsfullt skapade stämmor då jag kunde sova till tolv utan varken ångest eller trötthets-surhet.

Vaknade och åt ingen frukost/brunch/lunch och pluggade lite.
Åkte på möte och sedan in till stan. Åt en hamburgare vid 17!
Skulle träffat Simon men det blev Paul istället. Lite knasigt.

Vi anslöt oss till Jonna, Klara och Ellen och fikade på Fåtöljen. Mysigt!
Sedan kom katastrofen. Missade sista tåget med förbindelse hem.
Paniken bara attackerade mig och var riktigt nära på att börja gråta.
Attackerade min mor med telefonsamtal och när hon äntligen vaknade så lovade hon att skjutsa hem mig från Södertälje hamn.

Puh.

Nu ska jag till Isak.
God natt.

Edit:

Isak säger:

knacka försiktigt på fönstret vid mitt rum innan du kommer in

Isak säger:

så kommer jag och öppnar

Emilia säger:

nej jag ska ta en slägga och slå hål på ytterdörren


Kommentarer
Postat av: nils son

haha en slägga, bra där

2008-10-29 @ 12:28:00
URL: http://sophieian.blogg.se/
Postat av: Jonna

nemen er du hema?



haha fram med släggjävelnvårtgården!!!!!

2008-10-29 @ 23:57:02
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0